hmm... postanowiłam wziąć udział w kolejnym wyzwaniu craft4you, co w praktyce oznaczało ozdobienie pudełka po zapałkach :) okazało się to dla mnie prawdziwym Wyzwaniem...

jako, że nigdy nie robiłam Czegoś Tak Małego i jako, że nie lubię robić rzeczy nie potrzebnych, a tak małe pudełeczko wydawało mi się nie potrzebne i do niczego się nie nadające... :)
ale logika wyzwań zakłada zmierzenie się z czymś nowym, toż to postanowiłam się z nim zmierzyć :)
więc siedziałam i myślałam i nic mi do głowy nie chciało przyjść :)
i okazało się, że jednak nie umiem zrobić Czegoś nie dla Kogoś...
więc postanowiłam zrobić pudełeczko dla mojej Stałej Klientki wspierającej mnie od samego początku scrapowych poczynań :) w jej ulubionych kolorach, gratisowo w ramach "programu lojalnościowego" ;)
i jakoś poszło :)

na pudełeczku jest napis " w razie potrzeby otworzyć, skonsumować i cieszyć się Życiem", a  w środku słodka niespodzianka dodająca energii :)



Brak komentarzy:

Dziękuję :)
Szafran