tym razem sTworek prezentowy - zakładka :) dla Męża jednej z 2 najBliższych mi Kobiet (tylko nie mówcie jej tego, co by jej sodówa do głowy nie uderzyła :P ) ów Mąż jest też ojcem mojej przyszłej synowej (choć syna nie mam jeszcze nawet w planach :) ), a więc zakładka dla przyszłego Swata ;) 



prezent raczej pożegnalny, bo obdarowywany wylatuje jutro do ciepłych krajów - prawie jak bocian :)
 i jako, że język polski jawi mu się póki co, jako czarna magia na zakładce znajdują się 3 najważniejsze i najbardziej potrzebne zdania w Małżeństwie ;) co by szczęśliwymi byli  i dogadywać się umieli :)


i dla ułatwienia na początku nauki w kieszonkach wersja angielska:


tymczasem z tyłu... 


... premiera mojego najnowszego skarba! 


zamysł był co by zakładka patriotyczną była, w kolorach bieli i czerwieni, jednak bardziej mi się kojarzy z lodami truskawkowymi ze śmietaną, więc zgłaszam ją do lodowego wyzwania :)

pozdrawiam cieplutko :)

Brak komentarzy:

Dziękuję :)
Szafran