jako, że w mojej rodzinie listopad jest miesiącem wysoce urodzinowym - sezon rozpoczyna Bliski nam Młodzieniec, kończący właśnie 16 lat :)
ciekawym jest fakt, że jest on ode mnie 10 lat młodszy...  mimo, iż ja mam niezmiennie 20 lat ;P


kartka dla Mężczyzny więc bez kwiatków i zbędnych dodatków, musiałam również oprzeć się olbrzymiej pokusie umieszczenia na niej napisu "my super sweet 16" :P

za to jest praktycznie - kartka stanowi etui na prezent, tudzież kopertę na pieniądze :)




i dopiero wyzwanie w galerii rae uświadomiło mi, że jakoś blisko mi z okrągłymi formami i elementami... 
może dlatego, że sama robię się coraz bardziej okrągła ;)
toż to i tą kopertkę zgłaszam na to wyzwanie :)

jeszcze tylko chciałam napisać, że się zakochałam w tym papierze! a mam go z scrap.com.pl, jak i glossy accents, którym "pociągnęłam" 16 :)

2 komentarze:

  1. no bo przecież jak on będzie miał 18 to ty będziesz miała 20 , jak on będzie miał 20 to ty będziesz miała 20 , jak on będzie miał 30 to ty będziesz miała 20 ................... ;) ciekawe czemu tego w szkołach nie uczą ;)
    - a stworek jest cudaśny ;]

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny pomysł ze schowkiem i tagiem dyndającym (osobiście takie rzeczy bardzo lubię :D)
    I dziękujemy za udział w wyzwaniu po raz kolejny :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję :)
Szafran