w trakcie powstawania tych sTworków przyszła moja Rodzicielka i zachwyciła się motylami i kolorami... :)
sama nie wiem jak udało mi się ukryć, że to dla Niej, ale udało się! 


pierwszy raz miałam okazję pociąć papiery Zielonej Krówki!
 długo czekałam na tą okazję i szczerze zadziwiły mnie efektem! 
pozytywnie oczywiście :)

karteczki są dwie, bo Mamy są dwie :)





sTworki zgłaszam na wyzwanie dla Mamy w scrapki.pl 
motylowe wyzwanie scrap.com.pl (wykrojniki i dziurkacz z tego sklepu)
i kolorystyczne scrapuj.pl


3 komentarze:

  1. Haha super komentarz do tej kartki ale przyznaję piękna kolorystyka rzadko spotykana a jakże cudna kartka wyszła:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super karteczki, bije od nich tyle ciepła jak od słoneczka. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Super kartka. I śliczne papierki :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję :)
Szafran