mam nadzieję, że jeszcze choć troszkę o mnie pamiętacie :P
i uda mi się nadążać za Życiem, co by się tu pojawiać znów regularnie... :) 
takie moje Marzenie Noworoczne... 

jednak nie tak łatwo mi być Mamą, Wybranką Wybranka, kobietą pracującą, szkolącą się, odchudzającą się, kartkującą
i weź tu jeszcze obiad ugotuj i posprzątaj czasem ;)
ale jeszcze trudniej mi było w pierwsze Święta bez Seniorki Rodu, Babci mojej Najukochańszej...
i chyba w tym tkwi przyczyna mojej nieobecności, nie tylko, tutaj

ale powoli wraca mi chęć do papierów :)
także może powoli powrócę do siebie...
:)

dziś ruszyło kolejne wyzwanie w PWC, na które Was serdecznie zapraszam :)
tym razem stempelkowe!

czyli - musi wystąpić stempel!






dziękuję, że byliście
mimo, że mnie nie było...
:)


2 komentarze:

  1. Wracaj Kochana, brakuje Ciebie ... A praca jak zwykle - zadbana w każdym szczególe. Podziwiam i pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna praca, od serca.. Miło, że..wróciłaś choć na chwilę.:)))

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję :)
Szafran