dziś będzie coś wyjątkowego,
jak na mnie ostatnio...

kwiaty :P

bo ja bardzo lubię kwiaty,
dostawać oczywiście też, jednak jak to ostatnio oświadczył mi Potomek: "my z Tatą mamy chorobę na kwiatki" - alergię w sensie ;) i niestety to by tłumaczyło dlaczego kwiaty od Moich Chłopców dostaję w ilości niezadawalającej ;)
a Potomek alergii tak na prawdę nie ma!
;)

ale wracając do sTworka 
podziwiam zawsze szczerze piękne kompozycje kwiatowe u innych, 
sama takich czynić nie potrafię - siedzę i głowię się jak te kwiatki poukładać i  nigdy nie mam pewności czy to co wyszło można nazwać ładnym...
jednak jakaś część mnie 
(zapewne ta romantyczniejsza :P)
 bardzo by chciała robić fajne, ukwiecone prace...
dlatego wciąż się staram :)

póki co z takim skutkiem:






jako, że sezon ślubny, kwiaty i motyle, to wstrzeliłam się w kilka wyzwań :)
dlatego sTworka zgłaszam na ślubne wyzwanie w Namaste i DreamCraft, motylowe w 123scrapujTy i siedmioskładnikowe w Zakątku Panny Totti (w razie wątpliwości - metalowe są ćwieki)


SKLEP NAMASTE   Wyzwanie siedmioskładnikowe do 31 lipca


dziękuję Wam za Wasze odwiedziny i komentarze!
:)
miłego weekendu!



5 komentarzy:

  1. Piękna - motylki są świetne!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna kartka! Motylki pięknie przeplatają się z kwiatuszkami. Dziękuję za wspólną zabawę :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna kompozycja i te motyle bajeczne :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna ta kartka! :) Jak widzę wybrałyśmy ten sam papier :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękna i nastrojowa kartka. Dziękuję za udział w wyzwaniu 123 scrapuj Ty.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję :)
Szafran