wiem, że czekacie i bardzo Was za to przepraszam!
ale tyle się porobiło od momentu ogłoszenia Szafranowego Candy...
 naprawę nie przewidziałam, że ledwo to ogarnę
i siebie też :P

w skrócie: przeprowadziliśmy się
i to dość spontanicznie 
i trochę narobiło to zawieruchy i... pudeł dookoła ;P

ale już jest w miarę ok
i co najważniejsze 30stkowy próg przekraczałam z Bliskimi u boku
a to dodaje Siły!
i Radości :)


przechodząc już do sedna - dziękuję Wam wszystkim za wspaniałą zabawę, możliwość poznania Was i Waszych wspaniałych dzieł! bardzo dużo dały mi Wasze słowa wsparcia poparte doświadczeniem ;) zdecydowanie łatwiej się to przechodzi ze świadomością, że "inni tez mieli podobnie" ;P
i żyją 
i to szczęśliwie!
:)

w procedurze Losowania jak zwykle towarzyszył mi Potomek 
i jak zwykle nie zakończył na jednym losowaniu ;)
jednak liczy się tylko pierwsza wylosowana osoba :P

a jest nią 


i bardzo nas z Potomkiem cieszy, że to moja imienniczka :)


w celu ustaleń związanych z wysyłką nagrody poproszę o kontakt na maila 
szafran.monika@gmail.com

buziaki!


6 komentarzy:

  1. gratki i jeszcze raz wszystkiego najlepszego z okazji urodzin

    OdpowiedzUsuń
  2. A to szczęściara, a właściwie dwie, bo po przeprowadzce to też pełnia szczęścia :) gratulacje :)

    OdpowiedzUsuń
  3. WOW nie wierzę pierwszy raz wygrałam Candy:)))
    I tak samo jak i ty przeżywam przeprowadzkę i nadal mamy tor z przeszkodami w mieszkaniu:)))
    Dziękuję i wszystkiego naj życzę XXX

    OdpowiedzUsuń
  4. dziekuje za zabawę. Serdecznie pozdrawiam, miłego oczekiwanie na Święta;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję :)
Szafran