jak obczajacie Szafranowe Twory też na fb, to widzieliście, że ostatnio znów byłam na super imprezie z 13arts - Mixed Media Party
jak to jest genialna impreza zachwycałam się już w zeszłym roku i będę się zachwycać zapewne w przyszłym ;)
dziś chciałam Wam pokazać blejtram, który powstał podczas tegorocznej edycji tych warsztatów :) 

jest to moje najwspanialsze dzieło - a dokładniej
2 Najwspanialsze Moje Dzieła 
w miętowo turkusowej oprawie :)





Słodziaki nie? :)
to jest zdecydowanie moja najulubieńsza praca - nie tylko mixed mediowa :P
 i chyba pierwszy raz udało mi się poczynić coś co wszyscy zgodnie pozwalają mi powiesić w centralnym miejscu w salonie!
wreszcie! :P

jak macie ochotę na więcej zdjęć - zapraszam Was na bloga 13arts, gdzie goszczę już po raz ostatni!



4 komentarze:

  1. Niesamowita braterska miłość ujęta w cudownej oprawie,cudnie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne zdjęcie, piękna praca :) Pięknie inspirujesz :)

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo Wam dziękuję za te słowa!!! :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję :)
Szafran