dzień dobry :)
sezon ślubny trwa w najlepsze
i niebawem dalej będę Was męczyć Szafranowym pomysłem na ślub i wesele 😉

póki co, chciałam Wam pokazać kolejne pudełko na kasę 
- zdecydowanie mój ulubiony sposób na podarowanie pieniędzy, nie tylko ślubnych :P





 przyznam się, że miałam kryzys ideologiczny dot. kartek, pudełek i reszty 
- wydawało mi się to takie niepotrzebne i bez sensu, jak jest tyle ładnych kartek dostępnych w każdym sklepie...
Jednak sami dostaliśmy na ślub śliczne "zwykle" kartki i takie ręcznie robione (min. od Misti i Karmazynowego Kamyka)
i to naprawdę jest niesamowite uczucie! 
i miło takie dostawać i dotykać i oglądać i czytać :) 

także jeżeli się zastanawiacie jak ładnie dać pieniądze na ślub czy urodziny to szczerze polecam te pudełka ewentualnie tzw. kopertówki :)

użyte materiały możecie podpatrzeć na blogu TricksArt 

i na koniec nie lada gratka!
zobaczcie, jak ładnie wygląda wręczanie takiego pudełka


wręczanie oparte na faktach, nie pozowane :P
wręczam oczywiście ja i mój osobisty Wybranek ;)



Brak komentarzy:

Dziękuję :)
Szafran