halo halo!
dzisiaj mam bardzo dobre wieści! 

w planie na 2017 wpisałam sobie, żeby się dostać do design teamu bloga Tworzę w 1 kolorze...
i później miałam niezłą przerwę w twórczym działaniu, a w międzyczasie dziewczyny zawiesiły działalność bloga...
minął rok
i teraz odwiesiły i ja działam prężnie - cóż za zbieg okoliczności :P

i proszę! w 2018 udało mi się zrealizować to postanowienie :)

i od teraz, raz w miesiącu, będę Was też inspirować do wyzwań monochromatycznych :)

super, nie? :) pozwoli mi to ćwiczyć pracę z innymi kolorami, niż turkus :P
zastanawiam się tylko, co zrobię jak przyjdzie mi zrobić coś z fioletem???????
już z różem mam mniejszy problem ;)

póki co, na pierwszy ogień idzie SZARY!

oto mój mały notesik, tak mały jak ten poprzedni :)




no to zróbcie coś szarego i zgłaszajcie się do naszego wyzwania




Brak komentarzy:

Dziękuję :)
Szafran