dziś sTworek baaaardzo długo tutaj niewidziany,
co dziwne w sumie, bo to jeden z tych najczęściej zamawianych,
ale coś nie zawsze mam możliwość ładne foto cyknąć ;P

a tu patrzcie! jest jeszcze kwiatek! :P
nie wiem co się tutaj pojawia rzadziej - mandaty czy kwiatki ;)

tak czy siak 
jest to zdecydowanie moja ulubiona forma uczczenia okrągłych urodzin
:)



i jakież to miłe uczucie wystawić komuś taki mandat! 
;)

i musicie mi wierzyć na słowo, że to jest kartka i się otwiera - bo się chyba zagapiłam i nie zrobiłam zdjęcia, co by to pokazywało :P
ale za to jakie mam ładne, nowe tło :)

ps. sTworka zgłaszam na wyzwanie ScrapkowoBloomCraft

 wyzwanie bloomcraft 


5 komentarzy:

  1. Fantastyczna praca:)! pozdrawiam cieplo dziekujac za udzial w Listopadoym Wyzwaniu Scrapkowo.pl

    OdpowiedzUsuń
  2. super mandat :D, dziękuję za zabawę ze scrapkowo.pl

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna, z pomysłem. Dziękuję za udział w wyzwaniu BloomCraft.

    OdpowiedzUsuń
  4. Przecudnie! Dziękuję za udział w listopadowym wyzwaniu na blogu scrapkowo.pl

    OdpowiedzUsuń
  5. dziękuję bardzo za miłe słowa! :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję :)
Szafran