nie wiem co Wy robicie jak się Wam dzieci skitraja w szafie,
ale ja najpierw cykam fotkę, a później robię z nią scrapa :P

przy tym tle się bardzo starałam - najpierw zmalowałam wszystko (jak zwykle :P) na czarno,
później w ruch poszła najulubieńsza maska 13arts i woski Finn...
no i okazało się, że to się wszystko później tak ładnie błyszczy i mieni...
ale żeby się dało ładnie obfotografować, to już nie bardzo :P

mniej więcej udało mi się uchwycić na zdjęciach ten efekt, ale chyba i tak będę się ratować jakimś filmikiem, co by Wam to dobrze pokazać :)





odrobinę procesu twórczego możecie obczaić na insta:



jak widzicie staram się rozwijać i odchodzić czasem do turkusów :P
pomagają mi w tym wyzwania!


     

miłego poniedziałku Kochani!
:)

7 komentarzy:

  1. Such a creative LO! Thank you for playing with us at Mixed Media Place Challenge!

    OdpowiedzUsuń
  2. fajnie znów widzieć cię "w akcji" ... z przyjemnością sobie poszperałam po postach ... uściski :)

    OdpowiedzUsuń
  3. beautiful composition!
    and an ideal color management!
    thanks for playing with us at MMP!

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne tajemnicze LO, jestem zachwycona! Dziękujemy za wspólną zabawę z 123scrapujTy

    OdpowiedzUsuń
  5. Gorgeous! Thank you for joining us at the 13@rts challenge!

    OdpowiedzUsuń
  6. Love this dark background and the contrast with the turquoise blue. Thank you for joining us at 13arts.

    OdpowiedzUsuń
  7. dziękuję!!!! thank you!! :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję :)
Szafran