chyba pierwszy raz wszyscy moi Chłopcy,
z Wybrankiem na czele,
wyczekiwali z utęsknieniem, kiedy wrócę do scrapowania :) 

bo, jak Wam donosiłam, trudności zdrowotne mi to ostatnio uniemożliwiały...

no to dziś pochlapałam w art journalu
o Życiu...

 i wszyscy odetchneli z ulgą -
znaczy się wracam powoli do formy
:)
t
a roślinka kojarzy mi się z roślinką z bajki Walle :)
 tam też symbolizowała
Życie
:)




ćwiczyłam się przy tym nie tylko w zieleniach inspirowanych zabawą w ArtDailyCafe, ale i nowych mediach :)
wpis zgłasza też na wyzwanie w Świecie Pasji :)

 


2 komentarze:

  1. Śliczny jestem w nim zakochana ❤️
    Dziękuję za udział w wyzwaniu Świat Pasji GT Pati

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo soczysty szmaragd i zarazem taki delikatny efekt :) uwielbiam wpisy do art journali :)
    Dziękuję za udział w wyzwaniu sklepu Świat Pasji, pozdrawiam i życzę powodzenia - Kamila

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję :)
Szafran