kolejny sTworek dla mojej przyszłej Synowej! 
z tą różnicą, że tym razem Syn już w drodze, tudzież niemalże "na wyjściu" :)

Synowa moja najcudowniejszą Synową jest! 
toż to i album dla niej kosztował mnie dużą ilość czasu, energii i cierpliwości, której jednak mam mniej niż zakładałam pierwotnie... :)
jednak nie co dzień Synowa kończy roczek ;)




wydaje się aż nadto kolorowy jak na mnie, ale zadziwiająco dobrze się z tym czuję :)
to chyba mój pierwszy album nad którym się tak natrudziłam, który nie chciał mnie słuchać i jeszcze na koniec zdjęcia nie chciały się robić tak jak powinny - ale w końcu jest!

uwaga - zdjęć w tym poście pod dostatkiem :)









i pojedyncze karty:









album - body dziewczęce - na bazie ze scrapińca, stanowi zdecydowane pomieszanie kolorów, papierów, faktur, struktur, dlatego akurat na wyzwanie na forum scrappassion :) 
papierki wszystkie ze scrap.com.pl 

Brak komentarzy:

Dziękuję :)
Szafran