jeżeli jesteś moją Rodziną, albo Bliską Osobą to zapewne 
a) nie dostajesz ode mnie kartki na urodziny (na pewno nie w terminie)
b) dostajesz kartkę bez życzeń w środku ewentualnie niedokończoną
c) dostajesz kartkę "jeszcze gorącą", taką co to dopiero wyszła spod noża

bo wszystko zostawiam na ostatnią chwilę,
(czym doprowadzam do szału Najbliższych)
i "szewc w dziurawych butach chodzi"

jednakże...


w tym roku postanowiłam obdarować Rodzinę magnesami na lodówkę 
i  choć są one z kategorii c) - jeszcze nie ostygły, to prezentują się tak: 









magnesiki wykonane przy użyciu ukochanych wykrojników nestabilities labels one :)
na magnesach myśli różne, znalezione w necie, co autor nieznany,
przerobione na digi stempelki przeze mnie - co by nie było... :P

mam nadzieję, że Rodzinę cieszyć będą :)


1 komentarz:

  1. Śliczne magnesy i świetny pomysł na praktyczne upominki!
    PS ja też robię wszystko na ostatnią chwilę; o indywidualnych okazjach staram się pamiętać, ale już kartki świątecznej nikt ode mnie nie dostał ;(

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję :)
Szafran