niby taki sobie zwykły notes
ale nie...
czego on nie ma! 
:)

sTwór, który pomieści wszystko co mam na kartkach i karteczkach porozwalane po całym biurku, pokoju, domu, życiu ;)
od teraz wszystko co nie w głowie jest w tym notesie :)



naprawdę idealny dla mnie :)
dawno nie robiłam niczego dla siebie, a tu taki wypas :)
 taka jestem zachwycona funkcjonalnością mojego sTwora  
sama nie wiem co lubię bardziej wnętrze czy zewnętrze :)

jest i fajny cytat:


i kalendarz:



i schowkokieszonka:


i druga z tyłu:


i 6 przekładek (chcę, pomysłownik, zakupy, do zrobienia, ważne daty i myśli zebrane)  
organizujących otaczający mnie nieład :

i okładki tył:

 już czuję świeżość i porządek, jaki ten sTwór wniesie w moje życie :)

a tutaj już w akcji, aczkolwiek jeszcze nie wypchany po brzegi:

wszystkomający notesokalendarz zgłaszam na wyzwanie kalendarzowe w kreatywnym polu i lemonade 
oraz mediowe forum scrappassion

6 komentarzy:

  1. bardzo fajne prace - oryginalne i ciekawe.
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję pomysłu wykonania,super,że czasem pomyślimy o sobie:) brawo

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajny pomysł i wykonanie :) Dziękuję za udział w wyzwaniu i pozdrawiam ciepło- Novinka DT Kreatywne Pole

    OdpowiedzUsuń
  4. Super pomysł! świetny ! Dziękuję za udział w wyzwaniu! Edi-th DT Kreatywne Pole

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny :) Dziękuję za udział w wyzwaniu- Pozdrawiam gorąco- ScrapMan DT Kreatywne Pole.

    OdpowiedzUsuń
  6. Jaaki fajny :) I jak się sprawdza??

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję :)
Szafran