w przerwie Wielkiej Reorganizacji, którą czasem ogarniam bardziej, a czasem mniej ;)
ku uciesze Potomka biegającego między kolejnymi kartonami i wyrzucającego z nich wszystko z równym zaangażowaniem z jakim ja tam wszystko wkładam :)

tak czy siak na chwilkę wpadam, co by Wam pokazać gościnną inspirację dla Silesian Craft :)



tym samym zapraszam do wzięcia udziału w wyzwaniu 
BLACK - RED - WHITE
2 raz w życiu zmierzyłam się z tym zestawem kolorystycznym i 2 raz było to wysoce trudne 
i o ile ktoś mnie nie zmusi, to 3 razu nie będzie :P


teraz się będę chwalić! 
:)
zostałam przyjęta do DT Projektu Wagi Ciężkiej!
cudnie!
z wspaniałymi Dziewczynami dzielę ten zaszczyt :)

i w ramach pierwszej inspiracji na strzałkowe wyzwanie PWC, na które serdecznie zapraszam
 pokażę zajeweczkę, tego co właśnie powstaje :)


więcej wkrótce, czyli pewnie wtedy jak przestaniemy żyć na pudłach i odnajdę swoje biurko, bo póki co jest zakopane i nie widziałam się z nim już od 2 tygodni :)

dziękuję za wszystkie miłe słowa, które tu piszecie i nie tylko tu :)
pozdrawiam!




1 komentarz:

  1. Zapraszam po wyróżnienie dla bloga :-)

    http://steefaciszyszarejmychy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję :)
Szafran