albumowy sTwór, który przede wszystkim zachwyca pięknymi zdjęciami!
pierwszy raz dostałam do oprawy tak klimatyczne zdjęcia i pierwszy raz czułam, że oprawiam wspomnienia...
od Córki dla Mamy, z okazji 50 urodzin dziewczynki z okładki :)












pierwszy raz tutaj zachwyciłam się utee, kolejny już raz taśmami washi i wykrojnikami spellbinders "labels eight" :)

to zdecydowanie najbardziej klimatyczna i nostalgiczna moja praca :)

ze wzglęgu na muzyczne akcenty zgłaszam tego sTwora na muzyczne wyzwanie scrapuj.pl :)

pozdrawiam!

3 komentarze:

  1. Świetnie wyglądają tak przycięte zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny albumik:)
    pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo mi się Twój albumik podoba. :)
    Papierki w sepii super komponują się ze zdjęciami. :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję :)
Szafran