dziś szybciutko, bo Potomek się pochorował!
a nie dość, że jest Mężczyzną, to jeszcze moim Maleńkim Mężczyzną ;P
więc rozumiecie, że czasu na pisanie tutaj brak :P

dobrze, że Wybranek się trzyma, bo 2 chorych Mężczyzn na raz mogłabym nie przeżyć ;)
a w sumie, to mnie też coś chce rozłożyć...
tylko, że ja nie bardzo mam czas ;P

i tym chorobowym akcentem przybliżyłam Was do tematów bardziej jesiennych niestety...
choć jesień osobiście kocham i wciąż uważam, że
Jesień Najpiękniejszą Porą Roku jest!

i kolory ma cudne!

takie, jak najnowsza wersja puzzlowych magnesów :)
z zamówionym pomarańczowym miałam nieco problem - większy niż się spodziewałam, ale oczywiście nie taki, jak z różem :P

na szczęście 


Jesień Najpiękniejszą Porą Roku jest!

i wszystko, co w jej kolorach też ;)







tym samym zapraszam na najnowsze jesienne wyzwanie PWC!

1 komentarz:

  1. Cudne kolorki jesieni,piękne wykonanie i pomysł:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję :)
Szafran