witam!

dziś niedziela, więc i kolejne wyzwanie w PWC!
tym razem antyWyzwanie 
a co to takiego, to obczajcie sobie na blogu PWC :P

na pewno fajna zabawa!
a zapraszam Was do niej takim oto dzieciaczkowym sTworkiem,
który powstał dla pewnej Mai
:)





jakoś lubię jak pojawiają się na moich sTworkach, takie Ptaszyska
i co raz lepiej mi one wychodzą
temu popękałam nieco skrzydełko dla efektu ;)


a wszelkie girlandy, chorągiewki ostatnio ubóstwiam wyjątkowo!
a, że nie udało mi się upolować odpowiedniego wykrojnika - to powycinałam sobie sama :P


a teraz trochę o Mai, dla której powstał ten sTworek :)
Maja ma 10 lat, choruje na złośliwy nowotwór kości i chce dostać jak najwięcej radosnych kartek pocztowych!
no więc ślemy!
:)

o akcji dowiedziałam się z Kwiatu Dolnośląskiego, tam też możecie więcej poczytać o Mai i też wysłać jej kartkę!
do czego oczywiście zachęcam :)

pozdrawiam ciepło
i mam nadzieję, że nie cierpicie za wiele z powodu kradzieży czasu w ten weekend :P

:)

1 komentarz:

Dziękuję :)
Szafran