witajcie upalnie! 
:)

trochę ostatnio szalałam z kodami html - czego efektem jest nowy wygląd bloga,
jednak wracam już do scrapowania...
bo inaczej nie umiem :P

chciałam Wam dziś pokazać torebkę na prezent, którą poczyniłam od podstaw sama
z papieru, który wziął się chyba z pudełka na buty, a później leżał "za szafą", 
tam gdzie wszystkie rzeczy, których żal wyrzucić, bo
"kiedyś się jeszcze przydadzą"
i co? jak zwykle maiłam rację :P




obczaiłam jakiś kurs na torebki... i jak to zwykle u mnie z wszelkimi formami przestrzennymi -
nie ogarnęłam :P
ale, ku mojemu niesamowitemu zdziwieniu, sama wymyśliłam uproszczony
ba! banalnie prosty sposób na taką torebkę :)
także jak go dopracuję i obfocę, to pokażę Wam, jak zrobić taką torebeczkę w kilka minut!

w torebce prezent już zapakowany, dlatego jest taka... przypakowana ;)
żeby nie było :P

napis wycięłam świetnym wykrojnikiem Craft Passion,
a całość powstała ze ścinek - tak wyglądała zanim zacząła być torebka ;)


pozdrawiam Was ciepło!
dziękują za wszystkie komentarze i miłe słowa 
:)



1 komentarz:

Dziękuję :)
Szafran