dawno nie robiłam nic dla siebie
dawno nie robiłam dla siebie notesu 
i to odchudzającego :P

a, że jeszcze trochę mi zostało do zrzucenia, 
to jest i kolejny notes motywacyjno - odchudzający!
(mam nadzieję i plan, że to już ostatni - i już więcej nie będą mi takie potrzebne!)

a więc oto jest:
(zwróćcie proszę uwagę na moje pierwsze Szalenie Niekontrolowane Chlapania :P) 






i środek,
co skrywa zakładki, przy których musiałam się nieźle nagłowić, żeby w miarę logicznie na siebie zachodziły ;)


panią z wymiarami znalazłam tu i trochę przerobiłam na własny użytek


na zakładkach jest miejsce na podsumowanie aktywności fizycznej w danym tygodniu :)
są też osobne strony z miejscem na odhaczanie ćwiczeń, ale raczej nudne scrapbookingowo, więc nie fotografowałam :P


i to czego jest najwięcej!
czyli strony na kolejne dni, co by kontrolować przyswajane jedzenie i występujące humory ;)
wzrokowiec jestem, więc musiałam sobie ładne wymyślić, żeby mi się chciało pisać :P


nie do końca planowo wpisałam się w mapkę Anniko w Diabelskim Młynie, take zgłaszam tam sTworka  :) i to kolejny sTworek z tekturką, więc na wyzwanie I like challenges też :)

pozdrawiam Was serdecznie!
i życzę miłego tygodnia!
:)

8 komentarzy:

  1. Super,bardzo praktyczny ,trzymam kciuki by był to ostatni w tym wydaniu :) a opis wprowadzający i przybliżający nam ten notesik powalił mnie ,tak miły i sympatyczny,że chce się nie tylko oglądać a i czytać,brawo :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super, mnie by się przydał taki ale z organizacją :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny i praktyczny! Super pomysł na prezent.

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękny aż tak, żę żał cokolwiek w nim zapisywać :D !

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo mi się podoba ! super pomysł ! dziękuję za udział w wyzwaniu I like challenges

    OdpowiedzUsuń
  6. super motywujący!
    Tak piękny, że żal byłoby to zepsuć ;)


    Dziękuję za udział w tekturkowym wyzwaniu I like challenges no i życzę powodzenia! (nie tylko w wyzwaniu naszym ale też tym prywatnym)

    OdpowiedzUsuń
  7. cudowny jest ten notesik, powodzenia w wyzwaniu I like challenges :)

    OdpowiedzUsuń
  8. dziękuję za wszystkie miłe słowa :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję :)
Szafran