halo halo!
dziś post wyjątkowy, bo głoszący dobrą nowinę :)

otóż
po 2 latach przerwy reaktywował się jeden z genialniejszych
scrapowych pomysłów blogowych -


czyli wyzwania i inspiracje z tych wszystkich "niepotrzebnych ścinek, które żal wyrzucić",
a które każdemu, co miał kiedykolwiek do czynienia z papierowymi pracami 
zalegają
w teczkach, pudełkach, pudłach, szufladach, szafach...
:)

więc oto jest odpowiedź na pytanie
co z tymi wszystkimi ścinkami zrobić!
- skleić razem i zgłaszać na wyzwania :P


i to co dla mnie osobiście jest super okazją do twórczego rozwoju,
to to, że zasiliłam szeregi Ścinkowego Design Teamu!
:)
i mnie jest dane tworzyć to miejsce!



także powoli się rozkręcamy...
i bierzemy do działania!

a dziś rusza pierwsze ścinkowe wyzwanie kolorystyczne
kolory letnie, pastelowe...
 ale jak wszystko co z różem - dla mnie trudne :P 
tym trudniejsze, że największy wykorzystany skrawek może mieć 5x10cm!

na szczęście trochę już "w tym siedzę" :P
i w machlojkach typu - udawanie, że papieru jest więcej, niż w rzeczywistości - jestem już całkiem niezła ;)
także dwa małe miętowe kawałki połączyłam cytrynowym i wygląda, jakby miętowe było całe tło!





także wyciągajcie swoje pudła ze ścinkami i do dzieła! 
:)

pozdrawiam ciepło!
i dziękuję za wszystkie komentarze i miłe słowa
:)

Brak komentarzy:

Dziękuję :)
Szafran