ostatnio mogliście odnieść wrażenie, że nie umiem poczynić nic nie-turkusowego ;P
szczególnie po ostatnim poście, gdzie na 10 moich ulubionych sTworków 2016 roku, tylko 3 były w innych kolorach!
a tu proszę - całkiem dobrze się poczułam z żółtym i to w słonecznej odsłonie
akurat jako przeciwwaga wszechobecnej bieli za oknami ;)
ah ja lubię tak na przekór czasem!


no więc oto jest kolejna wersja mojego "pomysłownika",
który mieści - jak można się domyśleć po żarówce :P -  różne moje pomysły



bardzo go lubię, choć zupełnie nie jest turkusowy :P

i tym oto słonecznym akcentem wkraczamy w Nowy Rok Kochani! :)
cytując Potomka życzę Wam i sobie - co by się nam wszystkim dobrze w nim żyło!

:)

sTworka zgłaszam na wyzwanie w artimeno i w diabelskim młynie (to są romby w tle nie? nigdy nie byłam dobra z geometrii :P)

 


pozdrawiam! 

9 komentarzy:

  1. Biel za oknem? U mnie szaro, więc miło oglądać coś tak słonecznego :) Mogą być romby, choć te są zaokrąglone ;)
    Dziękuję za udział w wyzwaniu Diabelskiego Młyna!

    OdpowiedzUsuń
  2. WOW! Aż razi po oczach, ale wiesz, tak pozytywnie. Piękna okładka!

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudna oprawa i od razu weselej, i zaciekawiło mnie z czego taką super żarówę zrobiłaś,przepiękna :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuję za udział w naszym wyzwaniu :-) Fantastycznie zmediowany notes.

    pozdrawiam
    Hania Wojtaszewska

    OdpowiedzUsuń
  5. Fantastycznie energetyczny notes :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Okładka obłędna. Minimalistyczna i bardzo oryginalna.
    Dziękuję za udział w wyzwaniu Artimeno. Kasia

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję :)
Szafran