czy Wy możecie uwierzyć, że ten Mój Malutki Antoś, 
co to go dopiero urodziłam, co to dopiero co robiłam dla niego pierwszego sTworka...
skończył niedawno 5 lat?????

 ja nie mogę w to uwierzyć!
naprawdę...
siedzę i się zadziwiam :P

po prostu szok!!
;)


nie będę Was tym moim zadziwianiem zanudzać (mam od tego Wybranka :P) 
pokazuję Wam więc sTworka, który dla Potomka powstał 

no a jako, że to Synek Mamusi i uwielbia wszystkie kolory, a najbardziej Tęczowy!
nie mogło tej Tęczy zabraknąć :)
Piłki też, ale to chyba oczywiste :P

i nie ma chyba na Świecie drugiej takiej rzeczy, jak Tęcza, 
która została stworzona, tylko po to by cieszyć człowieka...

i to jeszcze zawsze wtedy, gdy jest smutno i deszczowo ;)
dlatego uwielbiamy Tęczę!

3majcie się ciepło 

i nie martwcie się - jakoś sobie poradzę z tym, że Oni tak rosną :P
jakoś sobie poradzić muszę! 
;)
za 3 miesiące Szafranek będzie miał przecież roczek!!!

szok
po prostu szok :P

ah! no i więcej zdjęć tego sTworka znajdziecie na miszmaszowym blogu :) 

2 komentarze:

Dziękuję :)
Szafran