sobota, 3 czerwca 2017

wyjątkowy sTworek urodzinowy dla Miszmaszu Papierowego

czy Wy możecie uwierzyć, że ten Mój Malutki Antoś, 
co to go dopiero urodziłam, co to dopiero co robiłam dla niego pierwszego sTworka...
skończył niedawno 5 lat?????

 ja nie mogę w to uwierzyć!
naprawdę...
siedzę i się zadziwiam :P

po prostu szok!!
;)


nie będę Was tym moim zadziwianiem zanudzać (mam od tego Wybranka :P) 
pokazuję Wam więc sTworka, który dla Potomka powstał 

no a jako, że to Synek Mamusi i uwielbia wszystkie kolory, a najbardziej Tęczowy!
nie mogło tej Tęczy zabraknąć :)
Piłki też, ale to chyba oczywiste :P

i nie ma chyba na Świecie drugiej takiej rzeczy, jak Tęcza, 
która została stworzona, tylko po to by cieszyć człowieka...

i to jeszcze zawsze wtedy, gdy jest smutno i deszczowo ;)
dlatego uwielbiamy Tęczę!

3majcie się ciepło 

i nie martwcie się - jakoś sobie poradzę z tym, że Oni tak rosną :P
jakoś sobie poradzić muszę! 
;)
za 3 miesiące Szafranek będzie miał przecież roczek!!!

szok
po prostu szok :P

ah! no i więcej zdjęć tego sTworka znajdziecie na miszmaszowym blogu :) 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję :)
Szafran