dzisiaj kolejna praca, która powstała podczas tegorocznych warsztatów Mixed Media Party - tym razem z Aidą :)

i kolejna trudna do obfocenia, bo się błyszczy co chwilkę to w inna stronę ;)
ale trochę mi się to udało nawet i na pierwszym zdjęciu widać ją nawet dobrze...
przynajmniej ja ją tak widzę ;P

no więc tak... 
;)
jest to kolejny blejtram, który pozwolono mi powiesić w domu... pierwszy był oczywiście ten!
gdzie wisi - zobaczycie na ostatnim zdjęciu :P 

wszyscy robili karuzele z 3 Konikami, a ja nie mogłabym wrócić do domu z taką pracą, skoro nas w domu jest 4! więc są 4 Koniki i Potomek od razu ustalił kto jest kto ;)

poszło niby według wieku - ja jestem drugim Konikiem od lewej, ale nie oszukujmy się - oczywiste, że jestem wyżej, niż mężczyźni :P

no więc całość ogólnie mi się podoba, nie tylko dlatego, że jest prawie turkusowa :P
chyba ;)

zdjęć jest dużo, bo - jak wspomniałam wcześniej - pod każdym kątem wszystko wygląda inaczej!







a teraz początkowe etapy pracy,
czyli dowód na to, że to wszystko "sama, tymi rencami" od podstaw zrobiłam!



no i aktualna miejscówka Koników - w przedpokoju, koło drzwi od kibelka ;) 


i co? i co?
co myślicie?
jak Wam się podoba?
:)

Koniki zgłaszam na wyzwanie Tworzę w 1 kolorze, bo ja większość tworzę w 1 kolorze - turkusowym :P 
ale mam postanowienie się rozwijać - kolorystycznie też ;)
zobaczymy, co z tego będzie 



buziaki ode mnie i miłego tygodnia Wam życzę!

3 komentarze:

  1. Cudowna praca! Życzę powodzenia w wyzwaniu Turkus na Tworzę w jednym kolorze/

    OdpowiedzUsuń
  2. Prześliczne koniki w cudownym wykonaniu ��

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję :)
Szafran