wiecie, że ja przez te wszystkie lata, co zajmuję się szeroko pojętymi papierkami
i całym tym scrapbookingiem
nigdy, ale to nigdy nie zrobiłam prawdziwego, klasycznego scrapa...

aż do tej pory!

:)

zainspirowana przez Branżowe Koleżanki na pewnej fajnej fejsbukowej grupie
postanowiłam wreszcie spróbować

oto i efekt 
(zdjęcie z naszej zeszłorocznej Rodzinnej Wyprawy Antysmogowej)




zawsze mi się takie scrapy nieużyteczne wydawały...
bo nie wiadomo czy to ramka, czy co
i co z tym dalej zrobić :P

temu więc dokleiłam wielki kawałek maty magnetycznej z tyłu
i teraz to LO
jest wielkim magnesem ;)

i uwaga!
bardzo mi się ta forma dokumentowania zdjęć spodobała
i będę robić takich więcej!

(w sumie to już zrobiłam :P ale pokażę w odpowiednim czasie :P)

a jak chcecie zobaczyć z czego zrobiony jest ten scrap, to zajrzyjcie tutaj

8 komentarzy:

  1. A czym się charakteryzuje klasyczny scrap?? Mimo, że nie wiem, to, jak na klasyk przystało, bardzo mi się podoba! Może da się zamówić taki "magnesik" u Ciebie? A! I jeszcze zastanawiam się dlaczego podkradasz dzieciom puzzle?? ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. klasyczny scrap, to właśnie taka pojedyncza strona 30,5cmx30,5cm , najczęściej oprawiająca jakieś zdjęcie :)
      i też tak sobie pomyślałam, ze to jest świetny pomysł na prezent - podkraść komuś zdjęcie i mu podarować w formie takiego scrapa!
      a z puzzlami... to wiesz jak jest, Moja Droga... nie wszyscy potrafią tak pilnować i nie gubić puzzli tak jak Wy :P

      Usuń
  2. Świetny! Ja też swoje scrapy wieszam na lodówce i tylko zmieniam ekspozycję :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzięki! chyba też to będzie nasze stale rozwiązanie :)

      Usuń
  3. Jest super! Czekam na więcej!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję :)
Szafran