halo halo!
niektórzy lada moment ruszają na Wakacyjną Wyprawę!!

tak, tak to ja :P

ale zanim zacznę się pakować
(co zdecydowanie powinnam już poczynić)
chciałam Wam pokazać najnowszy zmediowany 
Czasoodmierzacz :)

i tak, dobrze widzicie
NIEturkusowy!!

ale niebieski :P

63% Was źle obstawiła na instagramie :P
taka jestem nieprzewidywalna ;)

dobra, to obczajcie zegar, a ja lecę wstawić ostatnie pranie 
:)






ah! i jeszcze coś czego nie robiłam sto lat, a co zawsze bardzo lubiłam!
postanowiłam wziąć udział w wyzwaniach
egoCraft i przyda-się (pozdrawiam!)

 


7 komentarzy:

  1. Jacie kręcę ależ śliczny zegar gdyby jeszcze w moich kolorach złota to już biorę hahaha. Prześliczny.

    OdpowiedzUsuń
  2. O! Jaki uroczy! Cudo:) Dziękuję za udział w wyzwaniu na blogu Przyda Się :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny pomysł, śliczny ten zegarek :)
    Dziękuję za udział w wyzwaniu egoCraft.

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczna praca, utrzymana w pięknej kolorystyce. Dziękuję za udział w zabawie egoCraft:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wow, super kreatywnie! Dziękuję za udział w wyzwaniu EgoCraft :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jest piękny. Po prostu. Oby odmierzał Ci tylko szczęśliwe godziny! Bardzo dziękuję za udział w wyzwaniu EgoCraft :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. oryginalne podejście do tematu ;)) dziękuję za udział w wyzwaniu Przyda-się.pl ;))

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję :)
Szafran