sezon ślubny w pełni ;)

pozostając więc w Szafranowo ślubnej tematyce
chciałam Wam dziś pokazać osobiste Szafranowe zaproszenia :)

Szafranowe to już chyba znaczy to samo, co turkusowe :P

jak się więc domyślacie - był to nasz weselny kolor przewodni, 
więc zaczęłam od wykupienia całego zapasu mojego ulubionego miętowo turkusowego papieru 13@rts
który w miedzy czasie chyba przestali drukować :P 

do tego, jak zwykle Jowita z TricksArt poratowała mnie cudnymi ramkami, dowożąc mi ich większą ilość na cito :)

do zaproszeń przygotowałam też mapki dojazdu, co by gościom było łatwiej się zorganizować
wpisałam tam też potrzebne adresy, co pozwoliło mi zaoszczędzić miejsce w środku,
bo tam już było dość informacji

 co zobaczycie za chwilę :P





no i teraz środek, w którym starałam się czytelnie zawrzeć wszystko, co potrzebne, 
a jak widzicie było tego trochę :P

korzystałam przy tym z darmowych grafik z freepik


 swoją drogą, powiem Wam, że to niesamowite uczucie zapraszać swoje Dzieci na swój Ślub :)



Brak komentarzy:

Dziękuję :)
Szafran