halo halo Kochani!

możne już słyszeliście, a może nie :P
 jest akcja scrapbookingowo WOŚPowa!

czyż może być lepsze połączenie, niż przyjemne z pożytecznym?
 to co - ja zrobiłam album, a Wy możecie go wylicytować na rzecz Orkiestry!

przyjemne dla mnie, dla Was, a pożyteczne dla nas wszystkich!
:)
ekstra czyż nie?

zanim obczaicie album, 
zobaczcie jak wyglądam ok 23 w piżamie 
i się chichram, że Wybranek nie umie dobrze zdjęcia zrobić :P
a właśnie sobie przypomniałam, że muszę zrobić takie zdjęcie promujące - nie, że mam zwyczaj się fotografować po nocach w piżamie ;)

nawet jak bym miała, to i tak bym Wam nie pokazywała :P





a album możecie wylicytować tutaj! 








1 komentarz:

  1. Świetny album, tym bardziej ze zrobiony na szczytny cel. Chichranie i zdjęcie w piżamie też wyszło super. :D
    Szampańskiej zabawy sylwestrowej i szczęśliwego, twórczego Nowego Roku!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję :)
Szafran