to jest naprawdę dobry fryzjer :P
i świetny kumpel! 
przede wszystkim 

mimo, że on jest ze Śląska, a ja z Zagłębia, 
a te 2 światy dzieli gruba granica :P

naszą wspólną pasją są nożyczki - z ta różnicą, że ja z zamiłowaniem tnę papier, a on włosy ;)

i jak widać na załączonym zdjęciu - potrafi też świetnie rozładowywać 
napięcie przedŚlubne ;) 

Fryzjer Idealny





zauważyłam, że coraz częściej moje prace wyglądają tak jak je sobie zaplanowałam...
znaczy się - zdarza im się tak wyglądać :P

scrap ten powstał w inspiracji wyzwaniem 13arts, choć koniec końców chyba nie jest to tak czytelne, jak mi się wydawało, że będzie ;) 
choć ta maska bardzo śnieżynkowo mi się kojarzy :P

 


1 komentarz:

  1. Beautiful layout, I love the colors! Thanks for joining us at the 13@rts challenge!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję :)
Szafran