nie wiem jak to się stało,
że tyle już zdążyłam zrobić w nowym roku, a jeszcze nic nie opublikowałam :P

powstał już jeden scrap i 5 kartek!
naprawdę
:)

a jak bywacie na Szafranowym instagramie
to wiecie też, że zawitała wreszcie do mnie nowa drukarka do zdjęć :)
a to oznacza tylko jedno... więcej scrapów!!

bo jak wspominałam w podsumowaniu 2018 - scrapy to teraz zdecydowanie moja ulubiona aktywność :) 

póki co dziś, dla odmiany, kartka i to nie zwykła jakaś, tylko
Walentynka
:)

wyjątkowo wcześnie mnie naszło w tym roku na miłosne sTworki - zazwyczaj nie wyrabiałam się na czas :P
a tu proszę - początek stycznia i już mam zapas :P




karteczkę zgłaszam na wyzaniwe w scrapkowo.pl i studioforty

  

7 komentarzy:

  1. Piękno w prostocie;) Dziękuję za udział w styczniowym wyzwaniu scrapkowo.pl

    OdpowiedzUsuń
  2. Sliczna praca:)! pozdrawiam cieplo dziekujac za udzial w Styczniowym Wyzwaniu Scrapkowo.pl

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna praca! Dziękuję za udział w styczniowym wyzwaniu na blogu scrapkowo.pl

    OdpowiedzUsuń
  4. śliczności, dziękuję za zabawę ze scrapkowo.pl pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękna kartka, strasznie mi się pomysł podoba, i ten stempel na dole, cudo!

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękna kartka! W imieniu DT Studio Forty designs dziękuję za udział w wyzwaniu. Pozdrawiam, Magda :)

    OdpowiedzUsuń
  7. dziękuję bardzo za miłe słowa! :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję :)
Szafran