halo halo
pokażę Wam nad czym spędziłam wczorajszy wieczór/noc :P

trochę mi zajęło wykonanie tego blejtramu, bo ze 3 razy zamalowywałam wszystko od nowa na czarno! naprawdę :)
a z 50 razy chciałam rzucić wszystkim w tak zwane... ;)

a jak wreszcie weszłam na odpowiednie tory to zrobiłam wszystko w pół godziny!
tyle, że to było już środkowonocne pół godziny ;)

jak mogłabym to przegapić??!!
no jak?
:P

a, że zdjęcie spod Łomnicy już czekało...
to oto jest
zielono - złoty blejtram górski
:)

szczerze się zakochałam w tych kolorach i złoceniach !








sTworka zgłaszam tez na złoceniowe wyzwanie ArtPiaskownicy 
i serduszkowe wyzwanie w scrapek.pl
:)  

   

a na instagramie możecie obczaić dlaczego zawsze upraszam się o takie pierdółki ;P
 jak byście mieli na zbyciu conieco takich różności to dajcie znać...

10 komentarzy:

  1. Kapitalne kolory! A złotko na ciemnym tle wprost uwielbiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzięki! od pewnego czasu eksperymentuję z kolorami, ale nie wiedziałam, że aż tak mi zieleń ze złotem spasuje :)

      Usuń
  2. Twoja kompozycja pięknie podkreśla urok zdjęcia :) Dziękuję za udział w wyzwaniu Art-Piaskownicy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Niesamowicie wygląda ten zestaw kolorów, a te dodatki z odzysku - rewelacja :) Dziękuję za udział w wyzwaniu Art - Piaskownicy :)

    OdpowiedzUsuń
  4. kocham góry podobnie jak ty i rozpływam się kiedy ktoś "ubiera" je w tak cudną szatę - pozdrawiam i dziękuję za wspólną zabawę z Art Piaskownicą - Ki :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczna i klimatyczna praca! Bardzo dziękuję za to, że bawisz się z nami w Art Piaskownicy:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Podziwiam Twoje prace od jakiegoś czasu, wszystkie zasługują na uznanie, jesteś niesamowicie kreatywna. Dziękuję za udział w wyzwaniu Scrapka :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bajeczna praca, świetne kontrasty kolorystyczne i faktury :)
    Urocza praca :) Dziękuję za udział w wyzwaniu Scrapka :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Rewelacyjna praca:) Dziękuję za wspólną zabawę ze Scrapkiem:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękna praca:) Dziękuję za udział w wyzwaniu Art-Piaskownicy.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję :)
Szafran