wiecie, że zawsze chciałam zrobić takiego scrapa?
ale jakoś się nie składało 
i przez pierwsze 6 lat działania z papierem nie robiłam w ogóle scrapów :P

a jak zaczęłam to tylko chlapane 
i nie takie kolorowe ;)

dlatego tak to dobrze, że ostatnio był dzień scrapbookingu 
i genialne wyzwania w ScrapElektrowni
i, że moje Kocury tak lubią moje scrapBiurko
:)

jak tak dalej pójdzie to za niedługo zacznę wreszcie prowadzić Projekt Life, o którym też skrycie marzę :P



sTworka zgłaszam na wyzwanie w Scrapku i sklepikuGosi

 Brak dostÄ™pnego opisu zdjÄ™cia.

5 komentarzy:

  1. Dziękuję za udział w zabawie Sklepiku Gosi i życzę powodzenia- DT Kasia :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pięknie wyszło to LO.
    Dziękuję za udział w wyzwaniu Sklepiku Gosi - DT Aneta.

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne w swojej prostocie :) Dziękuję za udział w wyzwaniu Sklepiku Gosi :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny LO :) Dziękuję za udział w wyzwaniu Sklepiku Gosi. Pozdrawiam - DT Monika

    OdpowiedzUsuń
  5. Fantastyczny! I z kotami :) Dziękuję za udział w wyzwaniu Scrapka!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję :)
Szafran