Kochani!
wczoraj świętowaliśmy 
Międzynarodowy Dzień Scrapbookingu
:)

a dzięki wyzwaniom w ScrapElektrownii
to było bardzo miłe świętowanie!

naprawdę lubię czuć, że nie jestem sama 
w zachwytach nad papierem czy innymi przydasiami :)

jednym z wyzwań było rzucenie wyzwania samemu sobie!
a ja zawsze chciałam zrobić minimalistyczny scrap, 
tylko jakoś nigdy mi się nie składało...
no więc okazało się, że to wcale nie jest takie łatwe, 
jakby się mogło wydawać :P
długo myślałam, że uda mi się nie chlapnąć...
ale jednak nie :P
to silniejsze ode mnie!

jako inspiracji posłużył mi scrap Katasiaczka :*

ah! zapomniałabym Wam napisać, o co chodzi z tymi tymbarkami :P
no więc Wybranek jak jeszcze nie był moim Wybrankiem
(jakieś sto lat temu mniej więcej :P)
chodził do mnie z zamiarami... 
i pewnego razu obdarował mnie tymbarkiem, 
który miał pod zakrętką napis "jesteś przyszłością", 
a na jego było "wzajemnie"...
no... rozmawialiśmy później o tym co to znaczy być czyjąś Przyszłością...

dwoje dzieci 
i kupa Szczęścia 
nam z tych rozmów wyszły :P





Brak komentarzy:

Dziękuję :)
Szafran