halo halo :)

pewnie płaczecie, że zimno i pada w majówkę 
i koniecznie chcielibyście umilić sobie wieczór nowym sTworkiem :P

no dobra :P
wychodząc naprzeciw Waszym potrzebom
dziś wysoce Miłosny sTworek, ze zdjęciem do którego podchodzę już 3 raz,
były już z nim 2 scrapy (pierwszy i drugi),
tym razem jest blejtram, który 
uwaga
wisi już na ścianie!!!

i nie, Kochani, nie myślcie sobie, że Wybranek postanowił nagle szybko realizować zamówienia ścianowo gwoździowe :P
oj nie...
wzięłam sprawę w swoje ręce i za poleceniem 
zakupiłam magiczne rzepy, co wszystko same utrzymają na ścianie 
i nie trzeba się Wybranka prosić!
ha! :P

więc najnowsza wersja już wisi :)
i koniec końców ta jest moja ulubiona!


 


a na Szafranowym youtubie możecie obczaić dlaczego się mnie pieniądze nie trzymają 
(chyba nie tak zazwyczaj używa się karty do bankomatu :P)
i jak wykorzystuję elementy po planszówkach,
w które moi Znajomi grają namiętnie, 
co ja sobie bardzo oczywiście cenię :P


wpadajcie też na TricksArtowego bloga po szczegóły, potrzebne materiały i inne :) 

buziaki!


Brak komentarzy:

Dziękuję :)
Szafran