jestę plamą 😉

powiem Wam szczerze, że to chyba moja nowa ulubiona praca ❤

jestem nierówną plamą
wielowarstwową
recyklingową - "po przejściach"
stare rzeczy są przeformułowane na nowe
ładniejsze
bardziej błyszczące i spójne 😉

tak, jestem też Miszczynią Metafory 😉😉

po raz kolejny odkrywam jak dużą radość sprawia mi nadawanie odpadkom, śmieciom nowej wartości ❤

posklejałam tutaj min. wypraski po grach, części starego paska, blistry po tabletkach, podkładki filcowe pod meble... i inne skarby ❤

i po raz kolejny dziękuję moim nauczycielkom

za to, że pokazały mi i wciągnęły mnie w te całe mixedmedia ❤






na instagramie znajdziecie tą pracę też tutaj

zdecydowanie jest to jeden z tych sTworków, który powstał trochę bez celu,
po prostu dla czystej przyjemności :)

z pasji do tworzenia chciałoby się powiedzieć ;)


dlatego też zgłaszam ten blejtram na wyzwanie w Szufladzie - dawno tam nie zaglądałam, a okazało się, że akurat obchodzą 10 urodziny <3 

i jeszcze na wyzwanie w ArtPiaskownicy - bo zawsze występują u mnie wzory z masek, bo lubię jak "coś się dzieje w tle" ;)

 


pozdrawiam ciepło!


2 komentarze:

  1. Witam w urodzinowym Wyzwaniu Szuflady!

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękujemy za życzenia! Cieszę się, że zechciałaś zgłosić swoją pracę do naszego urodzinowego wyzwania :) Pozdrawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję :)
Szafran