dzień dobry na moim Szafranowym Blogu!

choć najłatwiej mi bywać na instagramie,
to brakowało mi jednak tego miejsca w sieci
i postanowiłam wrócić też tutaj :)

za 3 dni obchodzić będziemy 2 rocznice zrobienia zdjęcia, które jest na tym scrapie ;)
dlatego to była dobra okazja , żeby go zrobić ;P

ćwiczę się w klimatach vintage...
z różnymi efektami ;)
ale zdecydowanie najgorzej mi idzie z kwiatkami

naprawdę szacun wszystkim za piękne, bogate kompozycje kwiatowe
:)





zgłaszam tego scrapa na wyzwanie w scrapbookingshop i tekturkowo,
poniżej dowód na to, że użyłam tuszy Tima Holtza ;)



 

pozdrawiam Was ciepło!

5 komentarzy:

  1. Piękna, romantyczna praca :) Dziękuję za wspólną zabawę w wyzwaniu Tekturkowo! Pozdrawiam, Klaudia

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny Scrap! Dziękujemy za udział w wyzwaniu, Tekturkowo DT.

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczna praca :) Tekturka i koronka dodaje delikatności. Super! Dzięki za udział w wyzwaniu.

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudnie to wszystko połączyłaś. Super dekoracja na ścianę :) Dziękuję za udział w wyzwaniu Tekturkowo - DT Justyna

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję :)
Szafran