sTworek na zamówienie ojca Chrzestnego pewnej maleńkiej Hani :) 
delikatny i bardziej różowy niż pierwotnie zakładałam
zgodnie z życzeniem - są i słoniki i baloniki i misiu

album bodziak na zdjęcia
robiąc go myślałam, że znów Chapeta będzie zła, że ładniejszy niż ten dla mej Synowej, a córy Chapetowej, ale niestety - rozwijam się :P



swoja pierwszą najpierwszejszą kartkę też zrobiłam właśnie dla Synowej, ale jeszcze nie jestem gotowa pokazać tych sTworów, choć już prawie 2 lata mają... aż takie "pierwsze" były ;)

i jednak dziecięce klimaty wysoce mi odpowiadają :)
jako, że album to i zdjęć pod dostatkiem... :)









w balonikach życzenia, a misiu trzyma znaczenie imienia Hani
i pojedyncze karty:








jako, że elementów 3d też pod dostatkiem (nie tylko na okładce), sTworek zgłaszam na wyzwanie na-strychu :)

2 komentarze:

  1. Lubię takie klimaty! Śliczny!

    OdpowiedzUsuń
  2. Zawsze czekam na Twoje pomysły,gdyz są one zaskakujaco śliczne,brawo:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję :)
Szafran