oj dawno takiego sTworka nie robiłam!
i trochę się namęczyłam, ale jest! 
:)

przy okazji dane mi było nieco bliżej poznać moje osobiste "obszary do pracy" nad sobą ;)
co - z racji szkolenia się na wybitnego psychoterapeutę ;) - przychodzi mi coraz naturalniej :P

tak więc, efekt tego wglądu jest następujący, i niektórym znany:
trudno mi pracować z różem :P

bo dla mnie ten albumik bardzo różowy jest i nawet nie byłam jakoś specjalnie do tego różu zmuszana.. 
i okazuje się, że praca idzie mi o wiele szybciej jak mi się podoba to co robię :)
pierwsza wersja okładki niby była ok, ale... leżała w szufladzie tydzień i blokowała dalszą robotę - wystarczyło jednak zmienić okładkę i poszło piorunem!

także Mati, która prawie od początku swojego życia oczekuje na ten album 
(niedobrze być Znajomą Mi Mamą i zamówić sobie sTworka)
wreszcie go dostanie!

no to zdjęcia:












zamówione mam kolejne 2 ciążowe, także 
spodziewajcie się!

:)

albumiku nie mogę nie zgłosić na wyzwanie scrapki.pl - "Think Pink" ;P
no i jeszcze na energetyczne i kolorowe wyzwanie altairart!


ah! i jako, że dziś niedziela to zapraszam Was na wyzwanie PWC!, gdzie możecie trochę poliftować,

pozdrawiam!

4 komentarze:

  1. Ale cudeńko :) ja osobiście też nie lubię pracować z różem ale ta twoja różowa praca jest piękna :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny albumik! :) Dziękujemy za udział w wyzwaniu - DT AltairArt ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudny, bardzo mi się podoba, chyba się pokuszę o taki dla moich skarbów :)
    Dziękuję za udział w wyzwaniu Altair Art :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fantastyczny album :)
    Dziękuję za udział w wyzwaniu Altair Art :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję :)
Szafran