halo halo!
zaszalałam w tym tygodniu z wagą i tym razem to ja zapodaję wyzwanie na PWC!

i będzie BAJKOWO!
a co! 

zapraszam Was do tworzenia bajkowych prac, a na zachętę pokazuję 
mojego Kubusiowego sTworka magnesowego, 
który powstał z cudnej Puchatkowej talii kart zakupionej za grosze,
w celach na pewno nie karcianych ;)


miał być lodówkowy, ale za szybko wpadłby w ręce moich Mężczyzn 
i nie wiadomy byłby jego los,
a że go polubiłam - to jednak będzie mój prywatny biurkowy sTwór magnesowy ;)

co bym sobie mogła na niego patrzeć, ku radości mej!
:)

pozdrawiam!

2 komentarze:

  1. Uwielbiam Kubusia a dzieło wykonane z nim jest prześliczne,gratuluję

    OdpowiedzUsuń
  2. Też bym nie wypuściła z rąk! Moc pozytywnych myśli w głowie mi się wytworzyło na widok Twojego kubusiowego sTworka. Słodko - słodka rzecz:-)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję :)
Szafran