szaleństwo! publikuję dziś już 2 sTworka ;)

choć albumy czekają na zrobienie, to zachciało mi się zrobić kartkę...
i trudno mi było walczyć z tym "chceniem" ;P
więc jest!

powstała w ramach nieustannego szukania konsensusu 
miedzy tym co zrobić muszę, a tym na co mam ochotę :)

i jednak lepiej mi wychodzi jak nie muszę ;P







karteczka inspirowana kolorami z najnowszego wyzwania art-piaskownicy i zdjęciem z wyzwania i kropki, dlatego tam sTworka zgłaszam :)
a, że warstw też sporo to i na warstwowe wyzwanie altairart


pozdrawiam!
i obiecuję dziś już nie męczyć Was kolejnymi sTworkami ;)

9 komentarzy:

  1. Śliczna! I taka zupełnie inna - jak nie Twoja ;-) ;-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna! Delikatna, elegancka i bardzo oryginalna :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo elegancka kartka :)
    Dziękuję za udział w wyzwaniu AltairArt :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ... mmmmmmmmmmmmmmmmm... bo nie wiem co napisać, a może gdy będę się zachwycać bardzo słownie, to pomyślisz, że słodzę - przesładzam i tym podobne. A ja po prostu i naprawdę jestem pełna podziwu. Czyli właśnie mmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm :-) Z Twoich sTworów, które dziś podotykałam wzrokiem, ten dla mnie n a j p r z e d n i e j s z y. Choć i magnesowy Puchatek…

    OdpowiedzUsuń
  5. ach magia ... dziękuję za udział w wyzwaniu AP - Ki :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Lovely project, full of gorgeous details. - Thank you for joining us at I KROPKA challenge - Katka - DT I KROPKA

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję :)
Szafran