początek miesiąca oznacza, że...
czas rzucić się na swoje ścinki!!

ruszamy z kolejnym ścinkowym wyzwaniem i już nie macie wytłumaczenia, że nie ma po co ruszać tych skrawków papierów, które przecież i tak "szkoda wyrzucić" :P

tym razem sponsorem naszego wyzwania jest polski producent papierów do scrapbookingu 
Bee Scrap - stąd też te cudne, góralskie wzory na moich dzisiejszych sTworkach :)

początkowo nie byłam pewna czy uda mi się coś skleić z tych, z definicji, ukwieconych papierów ;) 
ale udało mi się i jestem szczerze zdziwiona i zadowolona oczywiście też,
że z kwiatami radzę sobie coraz lepiej...
chyba :P 



sTworki powstały dwa
i trochę mnie to śmieszy, że są takie bliźniacze ;)







tak naprawdę sTworki są kopertami :P 
ale jak dajesz pieniądze w takiej kopercie, to już nie pieniądze, a Prezent, nie? ;)

pozdrawiam Was ciepło i dziękuję za wszystkie odwiedziny
i miłe słowa!
:)



Brak komentarzy:

Dziękuję :)
Szafran