kto to wymyślił, żeby połączyć niebieski i czerwony!
pierwszy raz się spotkałam z takim pomysłem w wyzwaniu Bee Scrap,
i obśmiałam go wewnętrznie ;) 
i pewnie na tym by się skończyło, gdyby Maguda z bloga Spuchlinkowo nie wjechała mi na ambicję :P
a jako, że ja prosty człowiek jestem - łatwo dałam się podpuścić 
co, ja nie dam rady? 
no to patrzcie ;)






w ogóle nie miałam przekonania do tego połączenia kolorów i wciąż zmieniałam koncepcje, 
jednak wybitnie bawi mnie robienie karteczek mixed mediowych 
i podoba mi się, że nie potrzebuję do tego papierów scrapowych, tylko sama mogę sobie stworzyć papier i tło jakie chcę...
albo raczej jakie mi akurat wyjdzie :P

udało mi się trochę uchwycić proces powstawania tła tej karteczki,
dlatego chętnie Wam pokażę jak zrobić takie proste, popsikane, mixed mediowe tło :)

na warsztat wzięłam skrawek papieru wytłoczonego kiedyś na potrzeby innej pracy,
koncepcję miałam nieco inną niż efekt końcowy, więc tak a nie inaczej ponaklejałam też inne skrawki :)


posmarowałam wszytko lekko białym gesso,


które podsuszyłam nagrzewnicą...


jak już było suche psiknęłam mgiełką


i szybko dodałam wody, żeby było bardziej płynnie


za pomocą ruchu dłoni "zmanipulowałam mgiełkę", żeby płynęła tam gdzie ja chcę ;)
mniej więcej :P


i znów podsuszyłam


tak wyglądało podsuszone


teraz czas na niebieski!
więc tak samo - psiknęłam mgiełką


psiknęłam wodą


"zmanipulowałam mgiełkę" ;)


i podsuszyłam! 
i na koniec jeszcze psiknęłam białą mgiełką, bo mi się za ciemno wydawało
i nabłyszczającą, bo ja lubię jak się delikatnie błyszczy :)


i już!
łatwizna nie?

jeszcze tylko trochę postemplowałam, dodałam tekturkę i potuszowałam gdzieniegdzie...


łatwe,
a jakie przyjemne :)

kończę już, życzę Wam miłego wieczoru
i dzięki za wszystkie Wasze wizyty i komentarze!

:)

10 komentarzy:

  1. Ha, to teraz mi dziękuj za odkrywanie nowych horyzontów kolorystycznych!
    "obśmiałam wewnętrznie"...pffffff
    Kopniakami w ambicję trzeba Cię traktować, ot co!

    Wreszcie się doczekałam zgłoszenia! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no bo kto to widział łączyć niebieski z czerwonym! :P toż to chyba nawet wbrew naturze :P

      Usuń
  2. Cuuuudowna! I z czerwonym! I z niebieskim! Taka trochę moja kolorystyka. Wyjątkowo mi się podoba. Ma właściciela?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ma... i nie wiem czy dam się znów tak podpuścić :P

      Usuń
  3. Przyznam,że się cieszę,że dałaś się podpuścić bo powstało cudowne dzieło,prześliczne i w całości jak czytam własnoręczne dzieło,brawo super się rozwijasz :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ha! Mówiłam, że powinnaś dziękować? :P

    OdpowiedzUsuń
  5. Super zabawa i świetny efekt :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam ten efekt :) Świetnie Ci to wyszło :) I fajny notesik :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wyszło świetnie, więc czasami warto się przełamać i zrobić coś wbrew sobie...
    Dziękuję za udział w zabawie Bee Scrap. Pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję :)
Szafran