dziś czas na sTworka Wyjątkowego,
bo dla Wyjątkowej Pary Młodej!
:*

w ogóle wyjątkowo fajnie mi się nad nim pracowało 
i wyjątkowo bardzo jestem (że tak powiem nieskromnie)
zadowolona z efektu ;)






przy powstawaniu tego sTworka uświadomiłam sobie, że wreszcie robię to o czym od dawna marzyłam... psikam, stempluję, maluję, 
świetnie się przy tym bawię
i coraz fajniej mi to wychodzi :)

marzenia się spełniają!
czasami trzeba tylko włożyć w nie dużo pracy :P


 sTworka zgłaszam na wyzwanie studia75, które inspiruje moimi ulubionymi kolorami
i na wyzwanie w altair art, które inspiruje marzeniami :)

 

pozdrawiam!

i pamietajcie, że jeszcze dziś możecie poskakać po blogach i wygrać super nagrodę 
:)



10 komentarzy:

  1. Cudowna kolorystyka i elegancja w tej kartce super

    OdpowiedzUsuń
  2. wspaniała, uwielbiam turkus w Twoim wydaniu,a w wolnej chwili zapraszam w moje skromne progi ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzięki! a wiesz, że właśnie się wybierałam do Ciebie! już mam otworzoną zakładkę z Twoim blogiem, tylko biegam w między czasie po domu i coś próbuję ogarnąć... bałagan w sensie ;)

      Usuń
  3. Szafran, Ty to jesteś. Cudne to. te chlapania są tak ładne, że ach i och i w ogóle papieru scrapowego nie trzeba. I jest wspaniale, unikatowo i cudownie. Zachwycam się! Ogromnie lubię takie kartki.

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ciekawa kartka, niepowtarzalna... :)
    Dziękuję za udział w wyzwaniu Altair Art :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jest cudowna :)
    Dziękuję za udział w wyzwaniu Altair Art :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękny klimat stworzyłaś :) Też uwielbiam tworzyć takie kartki z białego papieru :) Dziękuję za udział w wyzwaniu na blogu Studio75! Szczęśliwego Nowego Roku!

    OdpowiedzUsuń
  7. dzięki Wam wielkie za te miłe słowa! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Przepiękna kartka w pięknych kolorach. Dziękujemy za udział w wyzwaniu Studia 75.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję :)
Szafran