jestem totalna noga z wszelkich przestrzennych form :P
i tylko to, że pomyślałam, że takie Walentynki ucieszą moich Chłopców,
skłoniło mnie do tego by się trochę pomęczyć...

i bardzo się namęczyłam ustawiając te wyskakujące dynksy,
ale na szczęście ucieszyło to moich Chłopców :P

następne takie poświęcenie planuję... 
może dla wnucząt :P 

supeł łopatologiczny kursik na takie wyskakujące karteczki znajdziecie na blogu sklepiku Gosi - nawet ja ogarnęłam ;)





karteczki można złożyć na zupełnie płasko!
tak, taka magia ;)


a jak się je rozkłada i wyskakują te dynksy widać na filmiku :)


a prawdziwa perełeczka na koniec!

ja od Chłopców dostałam takie Walentynki
w całości ręcznie robione przez nich :)

nie będę Wam tu pisać, jak mnie duma rozpiera, 
bo się wszyscy rozkleimy :P


a sTworki zgłaszam na wyzwanie w sklepikuGosi, studio75 i craftyMoly :)


  

10 komentarzy:

  1. Piękne pudełeczka cudownie ozdobione :) Dziękuję za udział w wyzwaniu Studio75 :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne kartki-pudełka, prawdziwie radosne walentynki. Dziękuję za wspólną zabawę na blogu Studio75

    OdpowiedzUsuń
  3. Całkiem fajne i bardzo radosne. Znam troche kulisy ich powstawania, więc mogę ci śmiało napisać, że poradziłaś sobie rewelacyjnie!
    Dziękuję za udział w wyzwaniu Sklepiku Gosi - DT Aneta.

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne są, czasami warto zrobić coś nowego :) Dziękuję za udział w wyzwaniu Sklepiku Gosi :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajnie i kolorowo wyszlo. Dziekuje za udział w wyzwaniu Sklepiku Gosi-DT Agnieszka

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne karteczki, słodziutkie :) Dziękuję za udział w wyzwaniu Sklepiku Gosi - DT Monika Conca

    OdpowiedzUsuń
  7. Dziękuję za udział w wyzwaniu Sklepik Gosi. Pozdrawiam, DT Julia :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale pomysł! Świetny! Dziękuję za udział w wyzwaniu Sklepiku Gosi- DT Kasia

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo oryginalna praca. Dziękujemy za udział w wyzwaniu Crafty Moly :)

    OdpowiedzUsuń
  10. WSpaniała praca. Dziękujemy za udział w wyzwaniu CRAFTY MOLY

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję :)
Szafran