oto mój pierwszy sTworek

oficjalnie wyśmiany
przez Wybranka 
:P

ja sama nie do końca mam jasność dlaczego powstał :P

zazwyczaj nie robię rzeczy które niczemu nie służą, 
niektórzy nazywają takie zbieracze kurzu - ozdobami :P

ja po prostu zobaczyłam zepsutą żarówkę i postanowiłam ją zmalować...
a później się okazało, że idealnie pasuje do buteleczki po próbce odżywki do włosów ;)
(recykling pełną gębą!)

i efekt nawet mi się podoba 
:)
i lubię sobie na nią patrzeć
i
odkrywać magię
;)

no, ale Wybranek w ogóle tego nie rozumie!
phi!
;)

a Wy co myślicie?





sTworka zgłaszam na metalowe wyzwanie w ArtPiaskownicy :)



3 komentarze:

  1. Żarówkowy stworek wymiata. Świetne kolory i pomysł:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Interesująca paca:) Dziękuję za udział w wyzwaniu Art-Piaskownicy.

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo oryginalnie :) dziękuję za udział wyzwaniu Art-Piaskownicy :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję :)
Szafran