przez ten cały urlop macierzyński zupełnie nie wiem, co się wyprawia w scrapowym świecie :P
utknęłam z wyposażaniem ScrapSzafy i choć lada dzień mam w planach wszystko już w niej poukładać, to tworzenie czegoś nowego wciąż wydaje mi się bardzo odległe...
nie żeby Potomek i SzaFranek pochłaniali aż tyle czasu
i energii :P

o mały włos przegapiłabym miętowo turkusowe wyzwanie w tworzę w jednym kolorze!
a czyż są bardziej Szafranowe kolory niż mięta i turkus?
;)
na szczęście mam w zanadrzu jeszcze trochę zaległości
i może wreszcie uda mi się je Wam pokazać w najbliższym czasie - zanim zacznie powstawać coś nowego, a wyzwania to zawsze dobra ku temu okazja ;)

więc zaczynamy od wysoce miętowo - turkusowego sTworka kartkowego
:)





jako, że sTworek mocno błyszczący i brokatowy - posyłam go też na ikropkowe wyzwanie (mieniąca się farba-tekturka-jeszcze więcej brokatu)

 


a teraz 3majcie kciuki, żebym wreszcie uruchomiła tą nieszczęsną ScrapSzafę!
i nie bójcie nic!
oczywiście, że ją Wam pokaże
;)

buziaki i dzięki, że o mnie pamiętacie!
:)

8 komentarzy:

  1. Śliczna! Dziękuję za udział w wyzwaniu I Kropki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. W prostocie sila! Dziekujemy za udzial w wyzwaniu Ikropki!

    OdpowiedzUsuń
  3. czyli taki dokładnie twój ;) też mam tę maskę :P

    OdpowiedzUsuń
  4. very pretty design! thank you for playing along with us at I-Kropka!

    OdpowiedzUsuń
  5. Nice project, thank you for joining us for the challenge I Kropka !

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne tło. Dziękujemy za udział w wyzwaniu I Kropki!

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudo, jak zawsze :)
    Dziękuję za udział w wyzwaniu na blogu Tworzę w Jednym kolorze :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję :)
Szafran