Wybranek się przed chwilą zdziwił, że ja dalej tu nasze ślubne kwestie wywlekam :P

ale wiem ile mi zajęło szukanie inspiracji w internetach  
i jak dużo nie znalazłam :P
i musiałam sama kminić, jak co ubrać w słowa, czy ładnie zrobić ;)

a jak już narobiłam, to chętnie się dzielę!
:)


a więc czas na ostatnią część Szafranowego Ślubu - paczki dla Gości weselnych
(uwaga! będzie dużo zdjęć :P)

na pierwszy rzut - chusteczki do płakania ;)
sama projektowałam naklejki, przycinałam chusteczki (bo się okazało, że jednak nie mieszczą się ładnie do woreczków :P) 
i pakowałam je tam po 2 sztuki
na szczęście bardzo, bardzo się przydały! 
;)



chusteczki w pudełku przydały się podczas podziękowań dla Rodziców :)
stanowiły też część wyposażenia Gości, które czekało na nich w papierowych torbach w ich pokojach:


mniejsze paczki przeznaczone były dla dorosłych, duże dla dzieci, 
a w kopertach były instrukcje i ważne informacje


w tym całym zamieszaniu umknęło nam sfotografowanie zawartości paczek :P
na szczęście Najdroższa Ma Rodzicielka  część obfociła!
najpotrzebniejszy okazał się zdecydowanie Weselny Zestaw ratunkowy, a w nim min. 2kc ;)


no i cukierki!!
morze turkusowych cukierków!!! 
:)



była też "logowana" woda mineralna - mała rzecz, a cieszy ;P


a to tekst powitalny przyczepiony do torebek:


natomiast w środku kopert był harmonogram pobytu


i wesela 
(wszystko też graficznie, co by ładniej i czytelniej było!)


i bardzo ważna informacja - niby nic, a nieźle się nakombinowałam, jak to ująć ;P


no i najważniejsze dla Najważniejszych!!
paczki dziecięce :)








uff! 
dużo roboty, ale zdecydowanie warto było!

:)

ps. resztę Szafranowych inspiracji ślubnych znajdziecie tutaj 

2 komentarze:

  1. Jestem pod wielkim wrażeniem! Rewelacyjnie! :) Świetne pomysły i cudne wykonanie. Jestem przekonana że Goście czuli się wyjątkowo ważni.

    OdpowiedzUsuń
  2. To jest cudowne wszystko, podziwiam i podziwiam... I... Ten tatuaż!! Zachwyconam!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję :)
Szafran