czasami człowiek spotyka Bratnią Duszę
nie za często :P
ale się zdarza! 

miło wtedy bywać w jej pobliżu... 
:) 

jedna z moich Bratnich Dusz obchodzi dziś urodziny 
(dokładnie miesiąc po moich :) a nasi Mężowie mają urodziny tego samego dnia! przypadek? nie sądzę :P) 

w każdym bądź razie to jest bardzo dobra okazja, żeby sobie coś chlapnąć... 
i sTworzyć coś z nią w roli głównej ;) 

tak też poczyniłam
oto i efekt:




bardzo mi się miło robiło tego scrapa, aż mnie zdziwiło, że efekt końcowy jest tak bliski oczekiwanemu - nie tak często mi się to zdarza jednak ;)
oswajam nie tylko nowe kolory (znów min. za sprawą wyzwania 7dots), ale też coraz bardziej kombinuję np. z Finnowymi woskami, co najbardziej widać na czarnych tekturkach :) 
choć tak naprawdę całe LO jest powoskowane, bo mi się podoba jak mgiełkami się po nich fajnie chlapie :)

https://7dotsstudio.com/archives/33906



to co?
sto lat Solenizantce!
:)

a Was Kochani zapraszam na SzafranowegoInstagrama, co by sobie podpatrzeć jak ten scrap powstawał :) 

5 komentarzy:

  1. <3 the flow of the page is unique and the background texture makes you want to touch it all. Great LO. Thank you for joining us at 7 Dots Studio.

    OdpowiedzUsuń
  2. Lovely layout! Thank you for sharing with us at 7 Dots Studio!

    OdpowiedzUsuń
  3. Such a stunning page, love the chipboard frame!
    Thanks for playing at 7 Dots Studio!

    OdpowiedzUsuń
  4. Stunning page and great composition! Thank you for joining the 7 Dots Studio challenge this month!

    OdpowiedzUsuń
  5. Great project! Thank you for joining the 7 Dots Studio December Challenge!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję :)
Szafran